2009. júl. 4.

A NÉP

(megy)
Hova, hova? – kérdezte.
Én? – válaszolta.
Itt én kérdezek? – kérdezte
Itt ön kérdez! – válaszolta
(megy)
Mondom HOVAHOVA? – kérdezte
Én? Sehova. – válaszolta
(megy)
Tessék már megállni! – kérdezte
Muszáj? – válaszolta
Muszáj-e? – kérdezte
Szóval muszáj. – válaszolta
Szeméjigazolvány? – kérdezte
Van. – válaszolta
Engedéj? – kérdezte
Engedéj? – válaszolta
Engedéj! – kérdezte
Vanazis. – válaszolta
(megy)
Álljon meg, nem érti? – kérdezte
Értem én, értem. – válaszolta
Adjamár az engedéjt? –kérdezte
Adom én, adom –válaszolta
Van engedéj? – kérdezte
Otthon. - válaszolta
Mit árul? – kérdezte
Bugyit és harisnyát. – válaszolta
Bugyit? – kérdezte
És harisnyát. – válaszolta
Most van engedéj? – kérdezte
(nem válaszol)
Most van engedéj vagy nincs? – kérdezte
(már sír)
Nincs – válaszolta
Hát akkor sajnálom – kérdezte
(még jobban)
Én is – válaszolta


[a rendőrök is mi vagyunk, és az öregasszonyok is]


2009

1 megjegyzés: