2010. febr. 8.

munkaerőpiac

(szabályos szabadvers)


Kamikaze módra rávetem

magam a munkaerőpiacra.

Mint chilavert kapus

 

a 98ason a franciák ellen

izgultam is nagyon:

lesz-e ebből győzelem

 

akkor már a miki is

gallomán lett miattam.

ő a bátyám, péteri lakos.

 

naszóval munkaerőpiac

rávetem magam

és el-nem-engedem

 

elvetem elveim

kifogom kifogásaim

lejjebb veszem magam

 

na azért BKV ellenőr az nem lennék.

meg bankár tya.

(Hova tova?)

 

A john lennon, mint

költő viszont nagyon.

Az lennék módfelett.

2 megjegyzés:

  1. Fájdalmas belegondolni, hogy hányan akartak "john lennonok" lenni, és hány BKV ellenőr vagy más hasonló, lélekromboló foglalkozású ember lett belőlük. A költő bezzeg nem dobja el elveit, de a pénzt mégse ő kapja... Nincs igazság.

    VálaszTörlés